Vendre llibres és més difícil que vendre teixits, prou be que ho sabia l’enyorat Antonio López Lamadrid, que va canviar les teles pel paper, va ser feliç i va fer feliços autors i lectors. L’agent literària Sandra Bruna, una de les més dinàmiques del sector, ho ha entès així, i acaba d’engegar el projecte SB plus, un pas endavant en els serveis que ofereix una agència. L’altre dia, i malgrat les amenaces de pluja, va reunir els seus autors al voltant de copes i catering i els va presentar la iniciativa. Es diu Ibana Miró i el seu plus és que, a partir d’ara, s’encarregarà de difondre les novetats editorials dels autors de la Sandra Bruna més enllà, però en col•laboració, amb els departaments de premsa de les editorials. S’editen molts llibres i que molt pocs reben el tracte que necessiten per part dels responsables de premsa de les editorials; no perquè no ho vulguin, sinó perquè no abasten. SB plus tindrà cura de treballar aquest aspecte que, en segons quins segments (infantil i juvenil, prosa) és especialment fluix.
Escoltant la bona nova hi havia Jaume Benavente, Eduard Estivill, Iolanda Batallé, atrafegada amb tants canvis a la seva vida, Xúlio Ricardo Trigo, responsable de El violinista celest, un dels millors blocs de difusió de literatura catalana i a punt de treure una novel•la que ha sembrat discòrdia entre editores, Albert Villaró,que s’ha estrenat com a profe universitari, Coia Valls, a punt de debutar amb una novel•la a Columna, i molt d’altres que no vam veure perquè sinó no hauríem tastat ni un mos. Per cert, la galeta de disseny amb que la Sandra i la Ibana van obsequiar personalment tots els assistents, amb un gust que recordava les galetes holandeses, plus.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada