Si la Fundació reflexa l’esperit social d’un banc, al seu web es diu que la missió de la Fundació és: “promoure activitats de divulgació, formació i investigació en els àmbits social, educatiu, científic i cultural adreçades a tota la societat.”. Pel que es veu el concepte de ‘tota la societat’ l’apliquen només a la cultura castellana, no pas a la catalana; un fet que hauria de ser obvi donat que, si no m’erro, Sabadell és al Vallès Occidental. El problema de la Setmana és que no trobarà cap banc de fora que la patrocini. Els banc espanyols no en volen saber res de la cultura catalana i els d’aquí la defugen per vergonya de sentir-se a dir catalanistes quan van pel món.
Els editors catalans, d’entre els quals n’hi deu haver que són clients del Sabadell, estan contents com unes pasqües amb en Rovira i un banc què abans era català i ara, coses de la globalització suposo, ho és d’arreu menys d’aquí. Per molt que facin anuncis amb en Monzó.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada