11/11/16

L'home que viurà per sempre en les paraules




“No em considero un pesimista. Crec que un pesimista és algú que està esperant que plogui. I jo me sento xop fins el moll dels ossos”





La guerra

a Leonard Cohen per les paraules

Aquesta guerra ja l'hem perduda;
Juli Cèsar conquerirà la Gal·lia
i el mariscal Romel el desert.
Ben aviat els soldats entraran a casa
i ens portaran emmanillats fins al camp.
A les cinc en punt començarà la meva mort
i a la matinada la teva captura
amb tots els caçadors ebris de carn i alcohol.
Els trens continuaran arribant a l'estació
i tu i jo complirem condemna
pel pecat que no vam fer.
Però passa, no et quedis dreta a la porta,
no et pensis pas que em faré l'heroi.
Són molts els que busquen el beuratge màgic,
però no hi ha cura per l'amor.


de: No hi ha cura per l'amor (inèdit)