9/11/14

Per la meva dignitat

Ni els corruptes, ni els neoconservadors i ultraliberals, ni els sectaris, ni el proselitisme dels mitjans de comunicació públics de Catalunya, ni les mentides i vexacions dels mitjans de comunicació espanyols, públics i privats, ni la justícia hostatge del poder, ni les prohibicions del govern espanyol de la dreta autoritària, ni la complicitat de l'oposició espanyola de l'esquerra xovinista i caducada, ni el tacticisme dels partits catalans. No estic disposat a que ningú em prohibeixi fer el que vull: avui he anat a votar i he votat si, si.
Per la meva dignitat, per dir ben alt i fort a tots els de la relació anterior (i altra gentota que m'hagi deixat) que ningú no m'humilia, que ningú no te prou força ni poder per fer-me ajupir, submís, el cap i les idees.
I a partir d'aquí, parlem del que toca.